ISO (International Organization for Standardization) a ajuns actualmente la o confederație de delegați reprezentând peste 150 de țări și a publicat peste 16.500 de standarde internaționale.

Aceștia se întâlnesc în mod regulat pentru a dezvolta în continuare standarde de management noi și existente. Certificarea poate fi un instrument util pentru a crea credibilitate, demonstrând că un anumit produs sau serviciu răspunde așteptărilor consumatorilor. Pentru anumite industrii, certificarea este o cerință legală sau contractuală.

ISO creează documente care conțin cerințe, specificații, orientări sau caracteristici ce pot fi utilizate in mod consecvent pentru a asigura că materialele, produsele, procesele și serviciile sunt adecvate scopului lor.

Fiecare standard are propriile beneficii în cadrul fiecărei industrii, totuși avantajele comune în cadrul certificărilor includ: potențialul de piață extins, conformitatea cu ofertele de achiziții publice, eficiența îmbunătățită și economiile de costuri, nivelul mai ridicat al serviciilor pentru clienți și, prin urmare, satisfacția morală și motivarea propriului personal.

Un standard de management recunoscut denotă seriozitate în ceea ce privește nevoile clienților. Iar modul nostru de a arăta că ne referim cu adevărat la afaceri constă în colaborarea cu brand-uri partenere care îndeplinesc cerințele certificării. Informații suplimentare puteți obține la cerere sau vizitând site-urile brand-urilor partenere.